ŠTĚPÁN - Váš partner pro online marketing
Uvítáte pomoc se správnou definicí vašeho ideálního zákazníka?
Řešíte vhodnou volbu neplacené nebo placené propagace?
Nevíte si rady s aplikacemi SmartSelling a.s. (SmartEmailing, MioWeb, Fapi)?
Připravil jsem pro vás v praxi ověřené rady, jak zvýšit návštěvnost vašeho osobního nebo firemního webu. Je vcelku jedno, zda web již máte delší dobu nebo teprve s prezentací na internetu začínáte. Uvedené náměty a doporučení vám jistě přijdou vhod.
Vložte mi svůj email a pošlu vám je zdarma.
Co ode mne můžete očekávat
Baví mne pomáhat s nastavením podnikatelských strategií s využitím online marketingu a v souladu s heslem – pomáhej a pak teprve prodávej. Mám radost, když mohu předávat své zkušenosti ostatním a vidět jejich procitnutí a vděčnost.
Moje motto je: „Jen vědět nestačí. Informací máme kolem sebe spousty, ale bez toho, abychom je používali v praxi, jsou nám vesměs k ničemu. Dokud naše znalosti, dovednosti i inspiraci od ostatních nepřetavíme v praktické konání, úspěšní nebudeme.“


Naprostou většinu svého pracovního života jsem působil jako obchodní zástupce a pracoval klasickým stylem. Hledal na internetu nebo i při cestě po regionu potenciální zákazníky, těm volal, nabízel, prodával, vnucoval se. Pak jsem si prošel Email Academy a zjistil, že to jde i jiným způsobem.
Na firemní web jsem nastavil formulář, připravil magnet, začal pravidelně komunikovat s klienty emailem, připomínat se i těm, co si hned nekoupili a nyní bych to již ani jinak dělat nechtěl. Je super pocit, když vám klient sám zavolá, napíše, že má zájem o schůzku nebo chce koupit, bez toho aniž jej naháníte. To přeji všem, co tohle zažívají málo nebo skoro vůbec.