Projekty
Pomáhám podnikatelům a firmám s tvorbou marketingové a prodejní strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map
Osobní a online konzultace
Na vlastní IČO pomáhám také samostatným podnikatelům a firmám s určením jejich marketingové strategie s využitím online nástrojů a segmentace zákazníků.
Poradím vám s výběrem ideálního klienta, tvorbou vhodných segmentů, marketingovou a komunikační strategií, s cíleným oslovením pomocí hromadných i individuálních e-mailů a komunikací na sociálních sítích (LinkedIn, Facebook).
Využijte úvodní konzultaci zdarma a zjistěte, jak vám mohu pomoci.
Anabix CRM
Od roku 2014 jsem obchodním ředitelem v českém online CRM systému Anabix. Pod mým vedením ukazujeme a nastavujeme českým a slovenským firmám CRM systém podle oboru jejich podnikání.
S Anabixem budete vědět, kdo, kdy a o čem s klienty komunikoval a získáte rychlý přehled o aktivitách, úkolech i obchodních případech.
Hlavní silné stránky Anabix CRM jsou – ucelený přehled na jedné stránce a automatizace procesů. Systém si můžete vyzkoušet na 30 dní zdarma.
Podnikatelský klub Smart Network
Od roku 2017 jsem členem podnikatelského klubu Smart Network, což mi umožňuje se setkávat s celou řadou dalších podnikatelů, vzájemně se inspirovat a spolupracovat.
Podílím se také aktivně na marketingu klubu a moderuji živé akce v Brně.
Chcete znát přínosy členství nebo se přijít jen podívat jako host na některou živou či online akci? Domluvte si se mnou online schůzku, rád vám řeknu o klubu více.
Smart Partner pro SmartSelling
V roce 2015 jsem se stal oficiálním partnerem firmy SmartSelling a.s. a v letní Email Academy a v dalším programu Prodej svůj talent vedl desítky podnikatelů a firem skrz jednotlivé kroky těchto vzdělávacích programů.
Ačkoliv firma SmartSelling je již dnes rozdělena na několik dílčích firem. Stále vám mohu pomoci se zvládnutím a nastavením chytrých systémů jako jsou Mioweb (web), SmartEmailing (e-mailing) a Fapi (fakturace). Úvodní konzultaci na 30 min. máte u mě zdarma.
Všechny mé činnosti na sebe navazují, protože pro dobré nastavení a efektivní využívání CRM systému je třeba mít přehled o procesech ve firmě, jasno v cílové skupině zákazníků i v jejich rozdělení do jednotlivých segmentů. A samozřejmě mít zdroje, kde klienty získávat a jak s nimi komunikovat – Podnikatelský klub, e-mailing, sociální sítě LinkedIn a Facebook + chytré online nástroje (Mioweb, SmartEmailing, FAPI).
Stejně tak platí, že pro úspěšnou marketingovou strategii na internetu i mimo něj je v dnešní době potřeba využívat CRM systém, ve kterém dokážeme sledovat potřebné informace o klientech a jejich komunikaci, a který nám dokáže šetřit čas pomocí prvků automatizace.
Pojďme se i spolu podívat na vaše podnikání. Rád pomohu i vám!
Domluvme si úvodní nezávaznou online schůzku.