Komunikační mapy
Základem úspěšného prodeje je komunikace a přehled o ní.
Potřebujete vědět,
kdo, kdy a o čem s klientem mluvil a jaké postupné kroky je třeba udělat.
Proč je důležité si vytvářet komunikační mapy?
- Popsání jasně definovaného postupu
- Kvůli souladu v týmu
- Pro naši zapomnětlivost
Z čeho se skládá komunikační mapa?
- Milníky, které oddělují fáze
- Úkoly vedoucí k milníkům
Jaké mohou být druhy komunikačních map?
- Realizační (řízení zakázky, projektu)
- Retenční (pravidelná zákaznická péče)
"Pomohu vám uvědomit si jednotlivé fáze obchodního procesu, milníky, které tyto fáze od sebe oddělují a přesouvají styl komunikace do jiné fáze a dílčí úkoly, které vedou k dosažení těchto milníků.
Společně vybereme ideální cestu zákazníka v rámci akvizice nových klientů, realizaci zakázek i následné zákaznické péče. Vytvoříme reálnou komunikační mapu, která vám poslouží například k vytvoření či optimalizaci webu, nastavení marketingové a komunikační strategie či automatizaci v CRM systému."
Zajímá vás praktické využití komunikační mapy?
Přehlednou komunikační mapu využijete také pro nastavení automatizace v CRM. Dnes si již nemusíte vše pamatovat a ručně zadávat, využívejte komunikační mapy a automatizaci procesů.
Podívejte se na záznam přednášky z veletrhu Marketing Mix v Brně s názvem
"Praktické využití komunikační mapy při nastavení procesů v CRM"