Nejčastější chybou, kterou vidím u klientů, když se začínáme bavit o zaměření jejich komunikace na zákazníky a potenciální zájemce je, že se snaží prodávat všechno, co mají, všem, u kterých je jen trochu šance, že si od nich koupí.

Opak ale bývá pravdou. Zájemci mají konkrétní potřeby, touhy i problémy, které chtějí vyřešit a pokud nenajdou jasnou výhodu, odchází, protože neví, co je tam opravdu pro ně.

Pomohu Vám vybrat ideální cílovou skupinu zákazníků, která bude zajímavá pro Vaše podnikání. Pomůžu Vám pochopit kroky, které je třeba udělat, pokud chcete mít klienty, kteří chápou hodnotu Vašich produktů/služeb a rádi od Vás nakupují. V případech, kdy máte více různých produktů či služeb spolu odhalíme, na který prvek podnikání je dobré se prioritně zaměřit.

V rámci konzultací se zaměřuji na podnikatele a malé firmy a ty si většinou nemohou dovolit vysoké náklady na plošné a masivní reklamy. Proto společně hledáme cesty nízkonákladové propagace, která může být úspěšná jedině, když je cíleně zaměřená na určitý typ klientů.

Podívejte se na záznam přednášky z veletrhu Marketing Mix v Brně s názvem

"Využití segmentace při komunikaci se zákazníky"

.