Emailový listopad s Janou a Štěpánem

Posíláte emaily na vaše zákazníky nebo potenciální zájemce? Je pro vás důležité, aby vaše emaily četli lidé rádi a reagovali na ně?

Představte si situaci, kdy pošlete email a polovina adresátů si jej se zaujetím přečte. A nejen to. Čtvrtina ze všech adresátů dokonce udělá to, co po nich chcete – klikne si na vložený odkaz.

Zdá se vám počet nízký? Pak pravděpodobně neměříte odezvu na vaši stávající rozesílku nebo máte již nyní perfektně vyladěnou emailovou komunikaci.  V prvním případě rozhodně čtěte dál ….

Pokud jste si u uvedených procent naopak řekli: „Jo, tohle bych bral/a“, věřte, že je toho možné dosáhnout a rádi vám ukážeme jak.

Dostávat stále stejné nabídkové emaily dnes lidi nebaví, není to pro ně motivující ke čtení, natož k další akci. Pokud, ale email pojmete jako nástroj pro budování důvěry a vztahů, jako levný a rychlý způsob informování vašich zákazníků o hodnotném a kvalitním obsahu, pak bude výsledek jiný než dosud.

Ano, není to lehké a vyžaduje to přemýšlet nad tím, co vaši klienti opravdu chtějí slyšet, co je bude zajímat. Znamená to, budovat databázi těch správných klientů, mít pro ně zajímavé texty.

Každý máme různé činnosti podnikání, jiné produkty/služby, jiné argumenty k prodeji. To, ale nevadí. Existuje univerzální vzorec, který je funkční ve všech oblastech, kdy něco prodáváte/poskytujete/půjčujete nebo i jen o něco žádáte.

Na listopad a prosinec jsme si pro vás připravili dvě osobní setkání, kde se budeme bavit právě o emailu. O tom, co by měl správný email obsahovat, jak cílit obsahem na konkrétní skupiny vašich kontaktů. Kromě obecných doporučení od nás dostane i zpětnou vazbu na vaše stávající emaily a konkrétní nápady, co dělat jinak.

Záměrně pořádáme setkání nyní před Vánoci, kdy je tento typ komunikace obzvlášť vhodné používat.

Vybrat si můžete jen Brno nebo Zlín, ale varianta pro vás je i přijít na oba termíny. Na prvním si řekneme, jak email správně pojmout, vy jej v následných dnech připravíte a odešlete. A na druhém setkání se podíváme na statistiky a navrhneme dle výsledků další postup.

Zaujalo Vás to?

Pak na nic nečekejte a přihlaste se. Kapacita setkání je omezena na max. 8 lidí. Smyslem akce je individuální přístup, který vás maximálně podpoří. Určitě uvítáte čas, kdy se vám budeme individuálně věnovat .

4 hodiny, rad, sdílení, doporučení a zpětné vazby na váš projekt stojí pouze 500,- Kč. (platí se na místě, faktura samozřejmostí). V porovnání s běžnou naší hodinovou online konzultací v ceně 980,- bez DPH či hodinovou osobní konzultací v hodnotě 1980,- bez DPH je to pouze zlomek ceny, díky které výrazně podpoříte své online podnikání.

Jako bonus k účasti získáte navíc naši zpětnou vazbu formou 30 minutové online konzultace. V předem domluveném termínu se podíváme na změny, které jste na základě našeho setkání provedli a výsledky, kterých jste dosáhli.

Našim cílem je, aby se vám investice mnohonásobně vrátila díky lepší odezvě vašich klientů.

Pozvánka Emailový listopad

Seminář pořádá:

Díky vlastním zkušenostem ukazuji „vyšťaveným podnikatelům“, jak objevit svoji životní energii a mít opět radost ze života a podnikání.

 

Baví mne pomáhat s nastavením podnikatelských strategií s využitím online marketingu a v souladu s heslem – pomáhej a pak teprve prodávej.

Co o našich setkáních říkají účastníci?

„Před chvílí jsem se vrátil z infobraní s Janou Červenkovou a Štěpánem Musilem. Bylo to super, dali spoustu rad a doporučení a přinesli několik zásadních AHA - takže mám na chvíli jasno kam upřít svoji pozornost, čemu se pověnovat - a na co se vykašlat. Jel jsem za nimi z Hradce Králové do Brna, tzn. celý den v háji - a byl to ten nejlépe strávený čas, jaký jsem mohl svému projektu věnovat. Ale bylo nás tam jak do mariáše ... takže pro ty z Vás, co ještě nemají v databázi 10.000 lidí a neprodali svých produktů za několik desítek tisíc mám zásadní informaci: PŘÍŠTĚ SI UDĚLEJTE ČAS - MNOHANÁSOBNĚ SE VÁM TO VRÁTÍ. :-). To hlavní, co získáte bude focus, ... vzpomínáte na Davidovu One Thing? Víte, co je dneska Vaše One thing, která Váš byznys konečně nastartuje?“
Arnošt Štěpánek
"Krásný den Štěpáne. Děkuji za příjemné odpoledne a hlavně informace a podněty, které jsem získala. Děkuji i Kristině a Jiřímu. Bylo to skvělé. A víte co? Už jsem napsala svůj příběh. Zítra ho umístím na web a budu na něj odkazovat ze své děkovací stránky. Vám ho posílám už teď. Všem vám moc děkuji."
Jarmila Hokrová
"Zůčastnila jsem se setkání s Janou a Štěpánem. Musím říct, že 3 hodiny strávené s nimi dalo mému on line podnikání nový pohled. Jana i Štěpán jsou velmi kreativní a dokáží Vašemu on-line podnikání dát správný směr a hlavně oba vidí dopředu věci, které já jsem jako nováček v on- line podnikání vůbec neviděla. Získala jsem praktický návod, jak by se mohl dal můj projekt, který je zaměřený na maminky na mateřské dovolené a jejich seberealizaci rozvíjet. Velmi cenný byl i názor Štěpána z mužského pohledu, co by mohlo být pro maminky na mateřské dovolené zajímavé a co by v projektu nemělo rozhodně chybět. Jana i Štěpán mi poradili s věcmi, s kterými jsem při sestavování webu nemohla sama hnout a krok za krokem mi sestavili postupy, které by měly v mém projektu následovat. Všem můžu tento den s Janou i Štepánem doporučit, protože právě tam můžou i díky ostatním kolegům, kteří přijeli vzniknout nové nápady a inspirace pro Váš projekt."
Jana Vojtášková

Těšíme se na Vás 🙂

Potkáme se v Campea Restaurantu, Netroufalky 7, Brno nebo

v restauraci U Dvou slunečnic, Sokolská 5147, Zlín.

Vezměte svoje i naše informace a dejte je dohromady, bude se vám podnikat lépe.